Klantenservice

Wij hebben ons uiterste best gedaan om onze website zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk te maken. Toch kan het voor komen dat u iets niet kunt vinden of dat er informatie mist waarvan u wel gehoopt had deze op onze website te vinden.

Wij helpen u graag met alle vragen over de items, bestellen, betalen, verzenden en retourneren. De kans is groot dat u het antwoord hieronder tussen onze veelgestelde vragen vindt.

Wij zijn op werkdagen van 10:00 -17:00 uur te bereiken op het telefoonnummer 06-39836021 met uitzondering van vakantieperiodes. U kunt ook gebruik maken van het mailadres info@infraroodverwarmingtotaal.nl. 
Vragen verzending en levering
 Wanneer krijg ik mijn artikel?
 Als het artikel niet op voorraad is wanneer kan ik het product dan weer bestellen?
 Zijn er verzendkosten?
 Hoe worden mijn producten verpakt?
 Kan mijn pakket ook in de avond geleverd worden?
 Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
 Mijn track & trace code werkt niet. Wat nu?
Vragen bestellingen
 Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
 Kan ik mijn pakket volgen?
 Wie bezorgt mijn bestelling?
 Wat doe ik als mijn bestelling is beschadigd?
 Kan ik mijn product ook zelf afhalen?
Vragen over onze producten
 Kunnen de infrarood panelen worden gedecodeerd of beschilderd?
 Hoe wordt de warmte uitgestraald?
 Wat is het verwarmingsbereik van een paneel?
 Kan een infrarood paneel ook buiten als terrasverwarming gebruikt worden?
 Hoe verwarmt infrarood mijn lichaam?
 Wat moet ik doen aan onderhoud?
 Kan ik uw infrarood panelen ook in mijn caravan/chalet plaatsen?
 Kan ik de infrarood panelen ook meeverhuizen nadat ik ze heb opgehangen?
 Wat doet uw infrarood warmte met onze parketvloer?
 Wat houdt accumulerend verwarmen in?